top of page

İzlediğim en iyi çatışma sahnesi : Heat (Büyük Hesaplaşma)

Uzun zamandır izlemeyi ertelediğim bir filmdi. Sinema klasiklerini sırf süresinden dolayı izlemeye üşeniyorum. Film başladığında ilk 10 dakika gayet yavaştı. Kendi kendime bütün film böyle giderse hapı yuttuk dedim. Ama film beni haksız çıkardı. Aksiyon bir kere başlayınca film kendine geliyor. Asla insanı yoran bir aksiyon yok. İzleyiciye nefes almak için fırsatlar veriyor. 2 saat 50 dakikalık süresi sizi korkutmasın.


Film Neil(Robert De Niro) isimli bir çete soygun çetesi liderinin Teğmen Vincent(Al Pacino) ile içine girdiği rekabete odaklanmış durumda. Gerek içgüdüleri gerekse üstün zekasıyla, içerisinde bulunduğu her türlü suçtan arkasında kesin deliller bırakmadan, başarılı bir şekilde sıyrılmayı başaran Neil McCauley profesyonel bir hırsızdır. Senaryo kötü karakteri saf bir kötü yapmak yerine insani yönler eklemeyi, seyircinin gözünde sevimli hale getirmeyi de ihmal etmiyor. Neil'in keskin zekasına ve şüpheciliğine dair filmin içindeki küçük sahneleri kaçırmamak lazım. Öte yandan Al Pacino'nun canlandırdığı Vincent karakterinin de kendi hikayesi ve sorunları var. Al Pacino'nun meşhur öfke patlamaları bu filmde de var. Filmdeki oyunculuklar gerçekten çok güzel. Yan karakterler bile çok iyi. Her bir karakterin hikayesi var. Ama bazen bu karakter bu kadar derin işlenmese de olurmuş dediğim oldu. Tabi bu kişisel bir görüş. Filmin içinde iki usta oyuncuyu yanlış hatırlamıyorsam sadece iki sahnede birlikte görüyoruz. Ben daha çok bir araya gelmelerini isterdim. Filmin içindeki bazı sahneleri gerçekten gözümü kırpmadan izledim. Polisiye, suç filmi seven bir izleyiciyseniz kesinlikle tavsiye ederim.



Don't let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner.


67 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2 Post
bottom of page